شناسه خبر : 39041
شنبه 16 آبان 1394 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم راهپیمایی 13 آبان در ایزدشهر/تصاویر

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان، مربیان و مسئولین و مردم در ایزدشهر برگزار گردید.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان از محل برگزاری نماز جمعه ایزدشهر شروع و به مدرسه طناز توسلی ختم شد و در این مراسم بعد از تجمع دانش آموزان به همراه مدیران و مربیان مدارس ایزدشهر و رستم رود و جمعی از مردم ایزدشهر در مدرسه طناز توسلی،شعارهای «الله اکبر،مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ما پیرو حسینیم ذلت نمی پذیریم و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است» طنین انداز شد .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده به عنوان سخنران مراسم یوم الله 13 آبان ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و تشکر از حضور همه ولایتمداران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در ایزدشهر بیان داشت: آرمانی که امام راحل«ره» علیه رژیم پهلوی فریاد می زد، دانش آموزان درست حرف امام را شنیدند و وارد میدان شدند.

ایشان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم دانش آموزان در همه ی صحنه ها حاضر بودند از جمله در عرصه نبرد در هشت سال جنگ تحمیلی که شهدای زیادی هم دادیم از جمله شهید حسین فهمیده نوجوان 13 ساله که شجاعانه از کشور دفاع کردند.
ایشان خطاب به دانش آموزان بیان داشت: امروز شما دانش آموزان ادامه دهنده ی راه همان دانش آموزان هستید و امروز شما دو وظیفه دارید: اول حفظ دین خود با اقامه نماز و حفظ حجاب و امثال آن و دوم اینکه خوب درس بخوانید که آینده ی کشور به دست شما خواهد بود.
امام جمعه ایزدشهر در ادامه فرمود: دشمنان انقلاب نمی خواهند کشور ما پیشرفت کند و هر جا که توانسته اند به کشور ضربه زدند و اگر شما دانش آموزان دینتان را حفظ کنید و خوب درس بخوانید، هیچ قدرتی نمی تواند به کشور ما آسیبی بزند.
قرائت قطعنامه،اهداء جوایز به برندگان شرکت کننده در مسابقه ای که به همین مناسبت در سطح مدارس برگزار شده بود و  به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های این مراسم بود.


 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi